top of page

Leopard





Er det en trend jeg er så glad for at holder seg i motebildet, så er det leopard-print. Jeg har både pysjamas i leopard-print, denne kjolen og denne uken fant jeg sko jeg har lett etter i en hel evighet: kitten heels med leopard-print! Jeg håper virkelig at de sitter godt på foten – for da blir disse nye favoritter! Kjolen jeg har på meg her er fra VILA, men jeg finner den dessverre ikke på nettsiden.


Ellers går dagene til jobb, og på fredag er jeg ferdig hos byTiMo etter 8 måneder. Det blir så rart å gå tilbake til hverdagen som student, men litt deilig å kunne planlegge sin egen hverdag også. Og som student får jeg mer tid til bloggen – noe jeg gleder meg til! Den siste tiden har jeg hatt lyst til å starte for fullt, men på grunn av jobb har jeg rett og slett hatt så lite tid. Og kom gjerne med feedback om hva dere ønsker at jeg skal blogge om; det blir jeg utrolig glad for!

0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page