top of page

Hvordan bruke mønster i høst

Annonse: blazer er sponset av Hallhuber og bukse er sponset av Lindex//

Det er noen av dere som har spurt meg hvordan jeg har tenkt å bruke mønster i høst, og jeg har noen kombinasjoner som jeg ønsker å vise dere. Første antrekk ut blir dette, hvor jeg har kombinert en stripet blazer fra Hallhuber, med jeans fra Lindex, en svart t-skjorte fra Weekday og slangeskinnboots fra Zara.

Skoene tar jo mye oppmerksomhet, og er en veldig enkel måte å bruke mønster i høst. Det er jo mer populært en aldri før, og du finner det både i vintage-butikker, og hos de store kjede-butikkene som Zara og H&M. Kombiner enten skoene med et helsvart antrekk, eller vært litt tøff og legg til litt flere mønster. I tillegg er disse skoene helt fantastiske å gå med og jeg har brukt i flere timer av gangen!

Blazeren er en klassiker, og ganske nøytral, men har hvite striper som gjør den hakket mer spennende. En enkel, og veldig klassisk måte å bruke mønster i høst. Husk at mønster ikke nødvendigvis trenger å ta så mye oppmerksomhet. Denne blazeren kunne også vært innmari kul lukket, uten topp under og med en svart dressbukse til en kveld ute på byen.

0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page