top of page

In a New City



Hei fine folk! Da var jeg hjemme igjen etter nesten en hel uke i Paris, og jeg har hatt det så fint! Dette var jo min første gang i Paris, og for en by! Jeg har spist så mye god mat, drukket mye god vin og sett så mange fine nabolag. Fra tirsdag til fredag var jeg der med klassen, og fra fredag til søndag leide jeg og 5 veninner fra Oslo en sinnsykt fin Airbnb.

Og hvor fin er denne vesken? Den fikk jeg for kun €19 da jeg var i Paris, og det syntes jeg var et skikkelig kupp! Jeg får plass til både kamera, vannflaske, mobil og lommebok i denne som er så deilig!

Nesten hele antrekket mitt er fra Zara, unntatt t-skjorten som kan kjøpes på Weekday. Denne t-skjorten har jeg to av både i svart og i hvit, rett og slett fordi passformen er helt fantastisk. Så blazeren, vesken, skoene og buksen er fra Zara, og jeg fant dessverre kun linken til vesken på nettsiden. Hårklypen er fra Message i København, og jeg har seriøst brukt den hver eneste dag.

0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page